MACKANS BLOGG

Alla inlägg under juli 2010

S ol

E n grogg

M era grogg

E n till

S ova

T urkiet

E n till

R öjjjj


För övrigt så är det match ikväll hemma mot Järna..


Börje jag är klar till den 14e. Kan du skicka kontonummret?


//Rävsaxen

Fortfarande några dagar kvar tills första träningen och jag tar en hel lugn Lördag kväll. I brist på intressanta saker att skriva(varför skriver jag då????) så skickar jag ut tidernas bästa reklam film..skulle säga att jag ser stora likheter med vissa grabbar i laget...




Se till att kunna närvara den 14 Augusti. Det ryktas att en hel del törstiga grabbar kommer att förgylla kvällen ute på IP



//Rävsaxen

På Måndag återupptar vi träningen ute på IP. Dem senaste dagarna har dock en hel del tunarare tagit flaskan till sin hjälp för att dämpa ångesten. I Onsdags så var bland annat Magnus Melin och Tomas Svalberg dom fullaste inne på Skeppsbron(allt enligt en spiknykter JG)

Frågan alla ställer sig: vem kommer ha högst promille halt i helgen???

Svenska Spel har släppt oddsen


Lundbog 999ggr

Bäcken  750ggr

Timmy 500ggr

Svensson 250ggr

Fisken 99ggr

JG   50ggr

Calle 20ggr

Melin  3ggr

Engvall, Fisken och Svalberg 1,01ggr


Jag som är penga kåt lägger mina spar pengar på Svalan, han sviker aldrig!!!


Annars kan jag meddela att tränar robban INTE kommer att närvara vid nästa veckas träningar. Detta innebär självklart att INGEN styrka kommer att köras...



//Rävsaxen

Ett par tunga veckor har gått sedan fotbolls vm tog slut. Jag kan gratulera alla som följde mitt spel tips som skyttekung: Diego Forlan han stod i 65ggr pengarna men utbetalningen blev bara 32,5 ggr pengarna på grund av delning....

Det var förövrigt ett av få spel som satt för min egen del.

Jag tycker att VM i Sydafrika går 2 plus av 5 möjliga.

Spelet var inte det bästa, tuttorna var förjävliga, Pontus Kåmark är kass, Sverige var inte med, tv4s jävla reklam, svts kanalbyten, med mera.....


VM s bästa målvakt                                     Sämsta

Richard Kingson Ghana                               Robert Green England


Back

Sergio Ramos Spanien                                Fabio Cannavaro Italien


Mittfältare

Bastian Schwinsteiger Tyskland                   Sani Kaita Nigeria


Anfallare

Diego Forlan Uruguay                                  Wayne Rooney England


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Om 1 vecka så drar träningen igång ute på IP, förhoppningsvis så kommer det blir en ganska lugn start med tanke på att det är många gamla kroppar som inte har rört på sig den senaste månaden.


Det ryktas även om att det är sommarfest ute på IP Lördagen den 14 Augusti , är det någon som fått inbjudan eller vågar inte Börje ha herrlaget på plats???



//Rävsaxen

X2

Hur ser en brandex fest ut?


Lika som bär...


  //Rävsaxen

I dessa semsester tider är det alltid lika skönt att träffa folk man känner. Brandex ligan (Svalan,JG) fastnade på ett film klipp i fredags kväll...


//Rävsaxen on tour

Bloggen ligger nere tills träningarna återupptas..All viktig fakta vem som är fullast skrivs i GB..Igår vann Svalan

Presentation

Mackans Blogg om IK Tun, BK Tun och allt annat runt omkring

Omröstning

Vem vill du helst ha in i BB huset?
 Tun Henke
 Fisken
 Lind
 Vecka
 Bosco
 Lill Johannes
 Svalberg

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Fråga mig

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards