MACKANS BLOGG

Alla inlägg under februari 2011

Av Svartlappen,Rävsaxen,Gattuso,Etoò - 27 februari 2011 14:35

Det är med tårar i ögonen och en klump i halsen jag nu säger orden.

BLOGGEN LÄGGER NER  

Men vi avslutar med en miniquiz!!!


1. Vems säng såg ut så här  i natt??


2. Hur många kebabrullar har Svalberg käkat denna vecka??


Tack för denna tid.


//Rävsaxen&Svartlappen

Av Svartlappen,Rävsaxen,Gattuso,Etoò - 16 februari 2011 15:52

Det var ju ett tag sedan sist så att säga. Och bättre lär det ju knappast bli om ingen glad liten gossa kan hjälpa till. Jag själv tycker nog att Rasmus Berntsson vore en bra bloggare.

Imorgon så fyller Svartlappen år, jag förväntar mig en inbjudan på tårtkalas men man kan ju aldrig lita på en gnagare....

Vad som gäller Bajen så är det bara 1sak som gäller, NU SKA VI UPP....

Jag tror fan vi kommer lyckas. Iår så kommer vi har fler spelare som vet hur man gör mål. Med Paulinho samt våran nya superturk Sinan Ayranci så är mitt självförtroende på topp iallafall.

Läget i tun truppen verkar vara lite halvsvalt just nu. Som vanligt är det Februari sjukan som går.


Förövrigt kan jag meddela Erik Urhbom lär vara Sveriges sämsta Dart kastare...


//Rävsaxen

Presentation

Mackans Blogg om IK Tun, BK Tun och allt annat runt omkring

Omröstning

Vem vill du helst ha in i BB huset?
 Tun Henke
 Fisken
 Lind
 Vecka
 Bosco
 Lill Johannes
 Svalberg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Fråga mig

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards