MACKANS BLOGG

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Bara 48 timmar återstår till första lagfesten på över 2 månader!!!Helt jävla sjukt länge om du frågar mig. Vilket lag som har flest lagfester i regionen är tveklöst IFK Dam som snittar på 1,3 i veckan!!!


Här kommer lite bra info om vad som gäller på Lördag:

Bjuds det på mat?

- Ja det kommer att bjudas på mat från Rhodos.

Får man beställa vad man vill?

-Nej allt är bokat och klart, vill man inte ha sin mat behöver man inte äta upp.

När kan jag komma till IP?

-Ett exakt klockslag vågar jag mig inte på, men bastun är varm från ca 16.15 om allt går som det är tänkt.

När måste jag vara på IP?

18.00 senast

Kommer fisken dansa naken?

- Inte helt omöjligt

Vad ska jag ta med mig?

Öl, Sprit, Vin, Cigg, Snus eller som man säger det man själv ska dricka och avnjuta

Något annat?

JA DU SKA TA MED DIG EN EXTRA BIRA, SAMT 20svenska kronor.

Varför?

Gör bara som jag säger så blir allt bra....


För övrigt så letar vi efter en dator med mobilt bredband tills på lördag, hör av er om ni har detta.



Kul att Svartlappen hitta hit också, trodde aldrig du kom ihåg lösenordet.....


--------

En fågel kom just förbi och viska att Bernta redan har korkat upp....

----------

En annan fågel undrar om Engvall har nyktrat till från i Lördags...


//Rävsaxen

Presentation

Mackans Blogg om IK Tun, BK Tun och allt annat runt omkring

Omröstning

Vem vill du helst ha in i BB huset?
 Tun Henke
 Fisken
 Lind
 Vecka
 Bosco
 Lill Johannes
 Svalberg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Fråga mig

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards