MACKANS BLOGG

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Svartlappen,Rävsaxen,Gattuso,Etoò - 14 november 2010 15:35

Nu sitter jag i min soffa efter en väldigt rolig och hård helg. Eftersom jag gjorde valet att vara hemma med tjejen istället för att gå ut och göra nypan igår så mår jag ganska bra.


Tror att några i laget har det lite tyngre denna härliga söndag. (Svalan)   

Jag har till och med varit och vunnit ännu en innebandy match idag. Självklart visade jag vägen genom att göra 1-0.  


Nej Calle B! Alla fick chansen att åka med på resan. Om man gjorde valet att inte åka med så får man inte heller höra några historier. Ny möjlighet kommer alla att få när nästa resa går av stapeln.


Som lovat så kommer det inte skrivas om resan på den här bloggen!   





(Nbis Pirre i målet!) TUN nästa? Han är nog inte helt avskriven i alla fall. Peppe kanske ska lyfta telefonen!???


 / Svartlappen  

Presentation

Mackans Blogg om IK Tun, BK Tun och allt annat runt omkring

Omröstning

Vem vill du helst ha in i BB huset?
 Tun Henke
 Fisken
 Lind
 Vecka
 Bosco
 Lill Johannes
 Svalberg

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Fråga mig

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards