MACKANS BLOGG

Alla inlägg den 3 maj 2010

Så var det återigen måndag. Gårdagen blev en riktigt jobb dag för egen del.

Det började med att man vaknar upp 13.57 av att någon morgon pigg människa försöker få tag på en....När man ska försöka somna om så förflyttar jag mig från soffan till sängen. Tyvärr så lyckades jag inte somna om p.g.a en huvudvärk som vägrade att ge sig......Och när man för en gång skull bara vill att det ska regna ute, så letar sig självklart solen in i lägenheten..

Idag är jag iallafall på benen igen.

Ikväll vankas det topp match ute på IP när vi (BK TUN) tar emot Eriksberg från K-Holm. I förra omgången så körde Eriksberg över Trosa med 14-0 vilket tyder på att de är ett målglatt gäng. Förhoppningsvis håller vädret i sig, och BK fortsätter att vinna...



//Rävsaxen




Presentation

Mackans Blogg om IK Tun, BK Tun och allt annat runt omkring

Omröstning

Vem vill du helst ha in i BB huset?
 Tun Henke
 Fisken
 Lind
 Vecka
 Bosco
 Lill Johannes
 Svalberg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Fråga mig

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards