MACKANS BLOGG

Alla inlägg den 12 maj 2010

Efter 3 spelade omgångar i div 5 så ligger IK Tun på en 3je plats med 5 inspelade poäng. Även BK Tun har inlett på ett mycket starkt sett genom att plocka 7 av 9 pinnar. Bloggen tog en pratstund med rödvins älskaren Oskar Engwall.


Läget då?

Jo tack det är fint.


Vad säger du om serie inledning för våra lag?

Tycker vi ska vara nöjda med att vi inte har förlorat än. Det måste ju ses som väldigt positivt med tanke på att vi är nykomlingar i båda seriena. Däremot så känndes det väldigt surt att vi inte kunde vinna borta mot hällbybrunn. (Hällby kvitterade i 89onde minuten.)


Är det någon spelare som du tycker har inlett seriena starkt?

Som vanligt så måste man nämna målvakts Jimmy som alltid gör ett par svettiga räddningar varje match. Det är riktigt skönt att ha en stabil målvakt bakom sig.


På Fredag väntar en ny hemma match mot Eskilstuna Babylon dina tankar inför den matchen?

O fan jag visste inte att den var på fredag, jag trodde det var lördags match!!Nej men fan vad fint, då måste jag dra och köpa ett par boxar röd vin!!!!


Okej men om vi går in på matchen istället?

Dom har ju inte plockat så många poäng än så länge så det gäller att  vi är med på tårna på en gång. I deras senaste match tappa dom ledningen i match minut 101!!!!Så vi räknar med att dom kommer riktigt revanchsugna, men vi är redo!!!


Om vi ska byta ämne, hur kommer det sig att du toppar omröstningen här på bloggen?

Det är en fråga jag ställer mig varje dag när jag går och lägger mig. Jag kan helt enkelt inte komma på någon som helt förklaring!!!


Men stämmer det inte att du pimplar rödvin varje fredag/Lördag?

Jo det stämmer väll men det gör ju många andra också.


Några namn du tänker på?

Tycker att en sån som ciggar Matte skulle ha betydligt fler röster, även Melin har ju en egenskap att kunna gå all in rätt ofta..


Ikväll spelas finalen i EL vilka vinner?

Jag tror på Fulham, jag  säger 2-1.


Tack ska du ha Oskar.

Ingen fara.


---------------------------------------

Ikväll spelas alltså finalen mellan Atletico Madrid-Fulham, rävsaxen samt Pontus Engström(han som inte har tränat sedan mitten av Mars) beger sig till Hamburg för att spana in detta möte.

En reserapport kan komma att dyka upp i helgen.


---------------------------------------


Benzema är petad från Frankrikes landslags trupp. Tydligen hittade tränaren 9 bättrre forwards alternativ.


------------------------------------



//Rävsaxen

Presentation

Mackans Blogg om IK Tun, BK Tun och allt annat runt omkring

Omröstning

Vem vill du helst ha in i BB huset?
 Tun Henke
 Fisken
 Lind
 Vecka
 Bosco
 Lill Johannes
 Svalberg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Fråga mig

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards