MACKANS BLOGG

Alla inlägg den 10 december 2011

DAGENS SPELARE


SVALAN!



   #13


Namn: Thomas (Per) Svalberg

Ålder: 26

Smeknamn: Svalan, Tjommen

Flickvän: Simone

Jobb: Isolerare på Sunkens

Säsonger i TUN: blir 6e

Favorit klubb: Newcastle

Spelare: Alan Shearer

ÖL: Allt som går att smuggla.

Grogg: Jäger Redbull

Vin: Viña Maipo

Häxa: Allt som finns kvar på bordet efter 04.00


VEM I LAGET?


Skulle du inte låna ut din cykel till? : Fidan


Skulle få sjunga på ditt bröllop?: Bröderna Thunberg får göra comeback!


Skulle få uppträda på din 30 års fest?: Fisken


Är gladast i spriten?: JG (Johannes Gustavsson)


Blir fullast på lagfesterna?: Fisken och JG


OM DU MÅSTE VÄLJA!


Lyssna 8 timmar på Håkan Juholts Förlåttal eller lyssna 8 timmar på Lena PH?

: Lena PH


Gå igenom Nyköping naken den 22/12 eller spela match på gaygalan i bara kalsonger?

:kalsonger får det bli.


Anna Anka som svärmor eller Jonas Gardell som svärfar?

: Anna Anka


DET VISSTE DU INTE OM MIG!



1) Som 10 åring provtränade jag med TUN men det tog några år innan jag fattade vilken bra klubb det är.


2) Min chef är Björnfots svärfar så jag måste hålla mig lugn på jobbet så jag får spela till våren.


3) En dag så var jag på McDONALDS tre gånger och mitt veckorekord ligger på 6 totalt!


FÖR ÖVRIGT!


Tycker Thomas att Lundborg borde städa hemma minst en gång i halvåret! Måste ju få bort alla Kir flaskor som ligger överallt.


Han säger också att det är Lundborgs tur att bjuda på krogen!



     

/ Svartlappen är tillbaks

Av Svartlappen,Rävsaxen,Gattuso,Etoò - 10 december 2011 10:52

God morgon, klockan är nu ett par minuter över 11 en stilla och lugn lördagsmorgon. Själv mår rävsaxen prima efter en lugn och skön fredagskväll.

Kan meddela att serieindelningen har kommit, dessa lag ska vi slås med nästa säsong:
HBK

OIK

Stigtomta

Assyriska U

IFK Nyköping

Ericsberg (med Glenn)

Telge

Valla   (Det har hänt en del sen sist)

Vingåker


Tycker att serien känns jävligt rolig. Underbart med 8derby matcher!!!!


--------------------------------------

Ska bli jävligt roligt att spela mot vingåker också, bloggen kan lova en mycket seriös uppladdning inför denna match. Varför? Jo det är så att Vingåkers kommun använder som slogan

- En promille kan inte ha fel, bosätt dig här.


Det jag kommer och tänka på direkt är.

99 promille kan inte ha fel, bosätt dig INTE här.


Hur som helst så ska bloggen jaga rätt på jonet som beslutade sig för den första slogan.

----------------------------------------

Dagens bästa speltips:

Ring HBK spelaren Johan Tholander (0703215958) och fråga vad han har för genidrag. Säger Johan att det är en säker 1 så ska du spela X2. Säger han 1,2 spela X. En 2a spela 1a. 

Johan Tholander din väg mot miljonerna.

Du kan ju även spela det Johan säger, men räkna inte med mer än 4 rätt i såna fall. Sist hade han 3rätt på en 192raders..

------------------------------

Megamenyn ska ställa till med en lagfest i peking om mina uppgifter stämmer. Självklart så kommer bloggfyran att närvara men frågan är om Fisken vågar visa sig där nere. Sist slutade det som bekant med en natt på sjukstugan..

Mer info om denna tillställning får ni av megamenyn.

-------------------------------

Ikväll spelas el classico själv kommer jag hålla alla tummar jag har, (sist jag räkna så var det 2) på att Real står som segrare. ett speltips är 2-0 till los blancos.

---------------------------------

Dagens spelare lär dyka upp under dagen också, om inte spelaren är allt för bakfull. Vem spelaren är säger jag inte, men jag kan ge en ledtråd att han INTE spottar i flaskan...

----------------------------------

Ett youtube klipp måste ju alltid länkas också!!




//Rävsaxen

Presentation

Mackans Blogg om IK Tun, BK Tun och allt annat runt omkring

Omröstning

Vem vill du helst ha in i BB huset?
 Tun Henke
 Fisken
 Lind
 Vecka
 Bosco
 Lill Johannes
 Svalberg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Fråga mig

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards