MACKANS BLOGG

Alla inlägg den 17 december 2011

DAGENS SPELARE


CALLE!


   #3



Namn: Carl (Bertil) Berglin

Ålder:30

Säsonger i TUN: Blir 9e

Familj: Fru och ett barn.

Smeknamn: Calle och Stekarn

Jobb:Resande

Favorit klubb: Arsenal

Spelare: Tony Adams

Mat: Planka eller Julbord

Öl: Starköl

Sällskapsspel: Monopol

Whisky:Ardbeg


VEM I LAGET?


Skulle du aldrig låna ut din bil till?: Lundborg


Skulle få uppträda på din 40års fest?: Bäcken och Fisken


Skulle du inte låna ut 100kr till?: Janos


Skulle du aldrig anlita som barnvakt?: Martin Ståhl


Är gladast i spriten?: Svalberg


Blir fullast på lagfesterna?: Lundborg



OM DU MÅSTE VÄLJA!


Bo en månad i Big Brother huset med Håkan Juholt eller Alexander Bard?

:Juholt


Lyssna 8 timmar på Lena PH eller på Army OF Lovers?

: Lena PH


Aldrig mer nya kläder eller aldrig mer fotboll?

: Fotboll


DET VISSTE DU INTE OM MIG!


1) Jag köper kläder för minst 3000kr i månaden men oftas mer!


2) På min svensexa tävlade jag mot Engis i att sitta längst tid på en väldigt varm kamin utan kläder! Jag vann men fick uppsöka läkare och var borta från fotbollen i 2 veckor.


3) Jag kommer från Vrena!


FÖR ÖVRIGT!


Har Calle en uppmaning till laget som låter så här!

: På med benskydden för jag är snart tillbaks!


Tack Calle! Du bjuder alltid på dig själv!


       




/ Svartlappen

Presentation

Mackans Blogg om IK Tun, BK Tun och allt annat runt omkring

Omröstning

Vem vill du helst ha in i BB huset?
 Tun Henke
 Fisken
 Lind
 Vecka
 Bosco
 Lill Johannes
 Svalberg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Fråga mig

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards