MACKANS BLOGG

Alla inlägg den 3 januari 2012

Årets första inlägg från rävsaxen ska handla om Facebook.

Eller kanske inte facebook i säg utan mer statusuppdateringar från olika tunspelare.

Här kommer min lista med dom bästa uppdateringarna i mellandagarna/nyår.


På 3plats

Jag ger mig.

Skrivare thomas Svalberg tidpunkt 22.57 Juldagen

Jag tycker att denna text säger en hel del. Thomas Svalberg har fått nog och klockan är inte ens 23på kvällen.

Det som gör texten extra stark är att han 22.05 ringer till mig och frågar efter en taxi som kan köra han från Birgers hem till honom. Avståndet från Birgers till Svalans dörr är cirka 150meter så det hade ju varit extra kul att veta vilken omväg svalan tog när han gick hem?? För inte brukar det väl ta cirkus 1timme och 45min att vandra 150meter???


Plats 2


Jag käkar fortfarande gratis på Chili Nam Nam

(Av Filip Hagfalk) Det gäller ju att leverera på finlandskryssningar så enkelt är det....


Plats 1

Besvikelsen när man onanerar i 20minuter utan att lyckas komma...over and out/B

(Av Rasmus Bernthsson 1jan 04.05)

Ja du Rasmus den känslan vill man ju inte uppleva därför bjuder jag här på Franska Idol vinnaren Alizee, här snackar vi en dam som kan få vilken man som helt på fall.



//Rävsaxen

Presentation

Mackans Blogg om IK Tun, BK Tun och allt annat runt omkring

Omröstning

Vem vill du helst ha in i BB huset?
 Tun Henke
 Fisken
 Lind
 Vecka
 Bosco
 Lill Johannes
 Svalberg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Fråga mig

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards