MACKANS BLOGG

Direktlänk till inlägg 1 december 2011

Träning 200111201

Letar i Itelefonen efter Fiskens nummer och inser som så många gånger förr att jag har fem olika nummer till min hjälte och idol! Anders "Fisken" Forsberg! Om Börje är IK TUN så är fisken Herrlaget! =) Inget snack om det. Som våran hjälte brukar förklara ofta så är han världens bästa mattis! Många klubbar har genom åren varit och försökt värva TUNs hjälte. (I alla fall enligt honom själv!) Men är nog bara Malmö FF som skullle kunna få över han från TUN skulle jag tror.


Men eftersom jag själv sitter/ligger hemma och är sjuk så ringde jag Fisken.


signal singnal : Hej det är Anders fisken matttis nr 2 mitt i matchen!

Hej Fisken! Svartlappen här! Vem är mattis nr 1?

Det är ju Bengan!

Hur går det?

nej fan vi ligger under med 4-3 nej 4-1 tror jag. Fast vi har Fidan och Lundborg.  Kjelle är dommare!

Jaha jaha men sköter han sig?

Han är nästan 100%ig

Nästan? 98% eller?

Nej han är hundra hahaha

Hahaha?

ja hahaha!

Okey! Laddad för i morgon?

Javisst måste vinna över Kjelle! Han spöade mig förra gången!

Är han bra då?

neeej jag hade lite otur med glidet bara.

Okey

Åååå ja mååål! JG gjorde MÅÅÅL!

Härligt! Han kan man lita på!

Jaaavisst

Vem tycker du har varit bäst idag då?

eeeeeeeee han den där Oskar Engvall! Han har inte varit så här bra på 4-5 år. Jävligt lätt!!

Jaaaaaajjaaaa JG JG JG gjorde mål igen!

Okey men tänkte på det här med

Nej nu är David skadad! KLICK och sen inget mer...

Funderar för mig själv i soffan! (Kanske ringer han tillbaks med förmodligen inte!)

 


Nu tar jag en Ipren och blir frisk tills imorgon!


/ Svartlappen är tillbaks!  


 
 
Ingen bild

Rävsaxen

2 december 2011 19:10

Bilden är så sjukt bra!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Numera köra vi twitter!! Följ oss namnet är IK TUN !!!!

Snart är det dags för läger i Köpenhamn!   Men för att göra denna resa möjlig behöver vi få in pengar för strumpor, korv och lägeravgiften så fort som möjligt. I början av nästa vecka ska vi betala den stora fakturan för lägret. Så vi betalar in ...

Här kommer en liten påmminare att det endast är En månad kvar till träningslägret i Köpenhamn tagga!         // etoó ...

Med dryga månaden kvar till årets höjdpunkt Copenhagen awey så kan resegruppen meddela att den absolut sista chansen att anmäla sig är på Söndag kväll klockan 20.00 Har du inte bokat plats så är det hög tid att göra detta nu. Eftersom vi har bokat ...


Nu är Mr X och ligan fast!                   Höga böter väntar om inte dom mutar eller skrämmer övriga bötersmedlemmar!                      Hur har nu Svartlappen gått till väga för att avslöja denna liga kanske ni undrar nu...

Presentation

Mackans Blogg om IK Tun, BK Tun och allt annat runt omkring

Omröstning

Vem vill du helst ha in i BB huset?
 Tun Henke
 Fisken
 Lind
 Vecka
 Bosco
 Lill Johannes
 Svalberg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Fråga mig

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards